[GOP] Obsługa eNką?
Tomasz Ozon
2015-08-11 06:41:17 UTC
Jakiś czas temu obiło mi się o uszy, że z powodu remontów w Sosnowcu któraś
z linii jest obsługiwana taborem N. Dalej to trwa? Gdzieś jeżdżą N oprócz 38
w tym momencie?

pozdr
TO3
Jakub Jackiewicz
2015-08-16 08:03:58 UTC
W dniu 11.08.2015 o 08:41, Tomasz Ozon pisze:
> Jakiś czas temu obiło mi się o uszy, że z powodu remontów w Sosnowcu któraś
> z linii jest obsługiwana taborem N. Dalej to trwa? Gdzieś jeżdżą N oprócz 38
> w tym momencie?

24 w Sosnowcu. Ale czasem jak N-ka jest zepsuta albo wykorzystana gdzie
indziej (tak jak wczoraj) to zamiast niej jedzie helmut. Powinno to
trwać jeszcze do końca miesiąca.

JJ