[fotorel] Kaliningrad
Christian - pTn
2016-01-17 06:42:19 UTC
Some pics from the tramway in Kaliningrad, where now is some hope that new trams will arrive and also the fleet should be modernised can be found here:

http://public-transport.net/tram/Kaliningrad/

The pics are from 2010 when the (now, 2016) last remaning line, was in parts completely modernised and line 1 was still in service.
ACMM-033
2016-01-20 13:03:56 UTC
Uzytkownik "Christian - pTn" <***@gmail.com> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> The pics are from 2010 when the (now, 2016) last remaning line, was in
> parts completely modernised and line 1 was still in service.

Fajne fotki, te szyny, waskotorowe jak widze? takie biedne, oj, przydalby
sie remont torowisk. Tramwaje tez by warto odswiezyc, troche to osobliwie
wyglada, jak farba odlazi, jak z pól wieku nie malowanej lamperii...
Potencjal miasta raczej sredni, ale do wykorzystania, kasy na to trza, a tam
chyba nie bardzo?
Nawet widac, jak rozwiazali skrzyzowania tramwaj-trolejbus, prosto i mam
nadzieje, skutecznie?

Tranvia fermata
Grzexs
2016-01-21 00:47:14 UTC
> [...]
> tam chyba nie bardzo?
> Nawet widac, jak rozwiazali skrzyzowania tramwaj-trolejbus, prosto i mam

Ale pantografy to mają chyba jedyne w swoim rodzaju – ewenement na skalę
światową. :)

Grzexs
ACMM-033
2016-01-21 09:56:00 UTC
Użytkownik "Grzexs" <***@unun-to-go2.pl> napisał w wiadomości

> Ale pantografy to mają chyba jedyne w swoim rodzaju – ewenement na skalę
> światową. :)

... Choć ja... "Ja już ją gdzieś widziałem", nie mogę sie takiemu wrażeniu
oprzeć, gdzieś na wschód od .pl...

--
Jechały dwa tramwaje, jeden pojechał w lewo, drugi był czerwony.