This time something from Poland
Christian - pTn
2015-06-02 18:02:06 UTC
http://public-transport.net/a/Warschau/index.html

Best regards
Christian
ACMM-033
2015-06-05 01:04:31 UTC
Post by Christian - pTn
http://public-transport.net/a/Warschau/index.html
Mam takie jakies zaciemnienie... skad ten Helmut przybyl, jakos nie moge
teraz skojarzyc, w jakim miescie jest/byla trasa Piaski - Dworzec? Moze to
banal, ale tak pózno w nocy, to oczy juz mi nie mysla :)
896510439 896126048
Marsjanin
2015-06-05 12:14:09 UTC
[...]
Trasa to nie wiem, nie wiem też, czy w Warszawie jakkolwiek istniała
pętla (choćby uliczna, podczas objazdu) Dworzec, ale Piaski właśnie są
w Warszawie na Bielanach, i mają pętlę tramwajową.

Inna możliwość to Gorzów Wielkopolski, tam też są Piaski i niegdyś
była pętla (albo raczej trójkąt) Dworzec.

Piszę z głowy, czyli z niczego, więc z góry przepraszam za ewentualne
herezje.
Marsjanin
lukk
2015-06-05 19:46:25 UTC
Post by Marsjanin
Inna możliwość to Gorzów Wielkopolski,
I ta jest właściwa.
Post by Marsjanin
niegdyś była pętla
Istnieje po dziś dzień.
Post by Marsjanin
(albo raczej trójkąt)
Takiego rozwiązania ani w Landsbergu, ani w Gorzowie nie stosowano :)
Post by Marsjanin
Piszę z głowy, czyli z niczego, więc z góry przepraszam za ewentualne
herezje.
Spoko - przyszedł walec i wyrównał :)
--
pzdr
lukk
Marsjanin
2015-06-06 15:03:40 UTC
Post by lukk
Inna możliwość to Gorzów Wielkopolski,
I ta jest właściwa.
W sumie już po wysłaniu posta zacząłem się zastanawiać, skąd u licha
miałby w Warszawie wziąć się Helmut. :)
Post by lukk
niegdyś była pętla
Istnieje po dziś dzień.
Miałem na myśli nie (istniejące oczywiście) Piaski, a tory przy
dworcu.
Post by lukk
(albo raczej trójkąt)
Takiego rozwiązania ani w Landsbergu, ani w Gorzowie nie stosowano
:)
Zmylił mnie jednotor. Faktycznie, jest pętla*.
Post by lukk
Spoko - przyszedł walec i wyrównał :)
:)
Marsjanin
________________
*)
http://www.openrailwaymap.org/?lang=pl&lat=52.72824625239626&lon=15.229500979185104&zoom=19&style=standard
ACMM-033
2015-06-05 19:50:16 UTC
Post by Marsjanin
[...]
To wiem, ale drugi koniec linii to Dworzec... a tu właśnie nie kojarzę, by
coś zapętlało... Chociaż jest DwWschodni, ale jakoś nie kojarzę stamtąd
dojazdu na Piaski, poza tym na tablicy nie ma, jaki dworzec...
Post by Marsjanin
Inna możliwość to Gorzów Wielkopolski, tam też są Piaski i niegdyś
była pętla (albo raczej trójkąt) Dworzec.
W sumie też pod Gorzów mi najbardziej podchodziło. Bo w Poznaniu, Krakowie,
3-mieście, czy nawet Wrocławiu, to cuś więcej dworców, Grudziądza i Elbląga
nie kojarzę z takimi miejscami na trasie, stąd został mi Gorzów, choć będąc
tamże raz, tramów nie widziałem, ale to przelotem było, wieczorem. Ale tak
jakoś najmniej mi nie pasowało :)
Post by Marsjanin
Piszę z głowy, czyli z niczego, więc z góry przepraszam za ewentualne
herezje.
Nie ma sprawy, mam już jakiś pogląd na temat i kojarzę, jak szukać, gdybym
chciał uściślić, TNX.
896510439 896126048
Jagular
2015-06-05 18:10:19 UTC
Post by ACMM-033
Post by Christian - pTn
[...]
Gorzów ( do końca nie wiadomo dlaczego zwany Wielkopolskim bo to
historycznie Nowa Marchia ).

---
Jagular
Marsjanin
2015-06-06 15:06:18 UTC
Post by Jagular
Gorzów ( do końca nie wiadomo dlaczego zwany Wielkopolskim bo to
historycznie Nowa Marchia ).
Podobnie chyba jest z Tomaszowem Mazowieckim.
Marsjanin
Jagular
2015-06-11 18:07:48 UTC
Post by Marsjanin
Post by Jagular
Gorzów ( do końca nie wiadomo dlaczego zwany Wielkopolskim bo to
historycznie Nowa Marchia ).
Podobnie chyba jest z Tomaszowem Mazowieckim.
A racja, najlepsze że Radom nie chciał w 1998 roku z Kielcami to go
przyłączyli do Mazowsza i mamy Radom Mazowiecki ;-)))

---
Jagular