This time something from Poland
Christian - pTn
2015-06-02 18:02:06 UTC
http://public-transport.net/a/Warschau/index.html

Best regards
Christian
ACMM-033
2015-06-05 01:04:31 UTC
Uzytkownik "Christian - pTn" <***@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:131bfaf1-a9f3-4aaf-a300-***@googlegroups.com...
> http://public-transport.net/a/Warschau/index.html

Mam takie jakies zaciemnienie... skad ten Helmut przybyl, jakos nie moge
teraz skojarzyc, w jakim miescie jest/byla trasa Piaski - Dworzec? Moze to
banal, ale tak pózno w nocy, to oczy juz mi nie mysla :)

896510439 896126048
Marsjanin
2015-06-05 12:14:09 UTC
On 05.06.2015 03:04, ACMM-033 wrote:

> [...]
> moge teraz skojarzyc, w jakim miescie jest/byla trasa Piaski -
> Dworzec? Moze to banal, ale tak pózno w nocy, to oczy juz mi nie

Trasa to nie wiem, nie wiem też, czy w Warszawie jakkolwiek istniała
pętla (choćby uliczna, podczas objazdu) Dworzec, ale Piaski właśnie są
w Warszawie na Bielanach, i mają pętlę tramwajową.

Inna możliwość to Gorzów Wielkopolski, tam też są Piaski i niegdyś
była pętla (albo raczej trójkąt) Dworzec.

Piszę z głowy, czyli z niczego, więc z góry przepraszam za ewentualne
herezje.

Marsjanin
lukk
2015-06-05 19:46:25 UTC
W dniu 2015-06-05 o 14:14, Marsjanin pisze:
> On 05.06.2015 03:04, ACMM-033 wrote:
>

> Inna możliwość to Gorzów Wielkopolski,
I ta jest właściwa.

> niegdyś była pętla
Istnieje po dziś dzień.

>(albo raczej trójkąt)
Takiego rozwiązania ani w Landsbergu, ani w Gorzowie nie stosowano :)

> Piszę z głowy, czyli z niczego, więc z góry przepraszam za ewentualne
> herezje.
Spoko - przyszedł walec i wyrównał :)

--
pzdr
lukk
Marsjanin
2015-06-06 15:03:40 UTC
On 05.06.2015 21:46, lukk wrote:

> I ta jest właściwa.

W sumie już po wysłaniu posta zacząłem się zastanawiać, skąd u licha
miałby w Warszawie wziąć się Helmut. :)

> Istnieje po dziś dzień.

Miałem na myśli nie (istniejące oczywiście) Piaski, a tory przy
dworcu.

> Takiego rozwiązania ani w Landsbergu, ani w Gorzowie nie stosowano
> :)

Zmylił mnie jednotor. Faktycznie, jest pętla*.

> Spoko - przyszedł walec i wyrównał :)

:)

Marsjanin
________________
*)
http://www.openrailwaymap.org/?lang=pl&lat=52.72824625239626&lon=15.229500979185104&zoom=19&style=standard
ACMM-033
2015-06-05 19:50:16 UTC
Użytkownik "Marsjanin" <***@marsjanin.tk> napisał w wiadomości

> Trasa to nie wiem, nie wiem też, czy w Warszawie jakkolwiek istniała
> pętla (choćby uliczna, podczas objazdu) Dworzec, ale Piaski właśnie są
> w Warszawie na Bielanach, i mają pętlę tramwajową.

To wiem, ale drugi koniec linii to Dworzec... a tu właśnie nie kojarzę, by
coś zapętlało... Chociaż jest DwWschodni, ale jakoś nie kojarzę stamtąd
dojazdu na Piaski, poza tym na tablicy nie ma, jaki dworzec...

> Inna możliwość to Gorzów Wielkopolski, tam też są Piaski i niegdyś
> była pętla (albo raczej trójkąt) Dworzec.

W sumie też pod Gorzów mi najbardziej podchodziło. Bo w Poznaniu, Krakowie,
3-mieście, czy nawet Wrocławiu, to cuś więcej dworców, Grudziądza i Elbląga
nie kojarzę z takimi miejscami na trasie, stąd został mi Gorzów, choć będąc
tamże raz, tramów nie widziałem, ale to przelotem było, wieczorem. Ale tak
jakoś najmniej mi nie pasowało :)

> Piszę z głowy, czyli z niczego, więc z góry przepraszam za ewentualne
> herezje.

Nie ma sprawy, mam już jakiś pogląd na temat i kojarzę, jak szukać, gdybym
chciał uściślić, TNX.

896510439 896126048
Jagular
2015-06-05 18:10:19 UTC
W dniu 2015-06-05 o 03:04, ACMM-033 pisze:

> [...]
> teraz skojarzyc, w jakim miescie jest/byla trasa Piaski - Dworzec? Moze
> to banal, ale tak pózno w nocy, to oczy juz mi nie mysla :)

Gorzów ( do końca nie wiadomo dlaczego zwany Wielkopolskim bo to
historycznie Nowa Marchia ).

---
Jagular
Marsjanin
2015-06-06 15:06:18 UTC
On 05.06.2015 20:10, Jagular wrote:

> Gorzów ( do końca nie wiadomo dlaczego zwany Wielkopolskim bo to
> historycznie Nowa Marchia ).

Podobnie chyba jest z Tomaszowem Mazowieckim.

Marsjanin
Jagular
2015-06-11 18:07:48 UTC
W dniu 2015-06-06 o 17:06, Marsjanin pisze:

> Podobnie chyba jest z Tomaszowem Mazowieckim.

A racja, najlepsze że Radom nie chciał w 1998 roku z Kielcami to go
przyłączyli do Mazowsza i mamy Radom Mazowiecki ;-)))

---
Jagular