Dwukierunkowy Moderus Beta
jagular
2017-01-17 20:31:14 UTC
Guglam i jakoś nie mogę trafić na foty wnętrza. Interesuje mnie
szczególnie jak wygląda szerokość przejścia na wysokości drzwi w części
wysokopodłogowej.

---
Jagular
Marsjanin
2017-01-18 23:47:00 UTC
Dnia Tue, 17 Jan 2017 21:31:14 +0100, jagular napisał(a):

> Guglam i jakoś nie mogę trafić na foty wnętrza. Interesuje mnie
> szczególnie jak wygląda szerokość przejścia na wysokości drzwi w
> części wysokopodłogowej.

Jeszcze nie miałem przyjemności, jak się nadarzy to postaram się
zrobić zdjęcie.

Marsjanin
Marsjanin
2017-01-19 00:05:42 UTC
Dnia Tue, 17 Jan 2017 21:31:14 +0100, jagular napisał(a):

> jak wygląda szerokość przejścia na wysokości drzwi

Trochę bez przekonania mogę podesłać to:
https://peter81.flog.pl/wpis/10466614/moderus-beta-mf-16-ac-bd-851#w
bo to ze Śląska i nie jestem pewien, który to typ (nowy MF 02, czy
przerobiony z Düwaga MF 01), bo oznaczony jest MF 16.

Marsjanin
jagular
2017-01-19 19:35:43 UTC
W dniu 2017-01-19 o 01:05, Marsjanin pisze:

> [...]
> bo to ze Śląska i nie jestem pewien, który to typ (nowy MF 02, czy
> przerobiony z Düwaga MF 01), bo oznaczony jest MF 16.

Dzięki wielkie, to pewnie będzie to samo. Wąsko tam trochę i jak ktoś
nie popatrzy, szczególnie z lekuchno zamglonym wzrokiem ;-) to może się
tam wrąbać ...

---
Jagular
Marsjanin
2017-01-19 21:25:07 UTC
Dnia Thu, 19 Jan 2017 20:35:43 +0100, jagular napisał(a):

> Dzięki wielkie, to pewnie będzie to samo. Wąsko tam trochę i jak
> ktoś nie popatrzy, szczególnie z lekuchno zamglonym wzrokiem ;-) to
> może się tam wrąbać ...

W międzyczasie się podszkoliłem, ten nasz to będzie MF 22. Pewnie to
przejście będzie podobne… Bardziej mnie interesuje niski człon, bo te
drzwi najnormalniej będą przeszkadzać wózkom. Ale zobaczymy. Swoją
drogą, w Helmutach też to nieco zaskakuje… Wchodzisz po schodach, krok
do przodu a tam schody w dół. :)

Marsjanin