Dwukierunkowy Moderus Beta
jagular
2017-01-17 20:31:14 UTC
Guglam i jakoś nie mogę trafić na foty wnętrza. Interesuje mnie
szczególnie jak wygląda szerokość przejścia na wysokości drzwi w części
wysokopodłogowej.

---
Jagular
Marsjanin
2017-01-18 23:47:00 UTC
Guglam i jakoś nie mogę trafić na foty wnętrza. Interesuje mnie
szczególnie jak wygląda szerokość przejścia na wysokości drzwi w
części wysokopodłogowej.
Jeszcze nie miałem przyjemności, jak się nadarzy to postaram się
zrobić zdjęcie.
Marsjanin
Marsjanin
2017-01-19 00:05:42 UTC
Post by jagular
jak wygląda szerokość przejścia na wysokości drzwi
Trochę bez przekonania mogę podesłać to:
https://peter81.flog.pl/wpis/10466614/moderus-beta-mf-16-ac-bd-851#w
bo to ze Śląska i nie jestem pewien, który to typ (nowy MF 02, czy
przerobiony z Düwaga MF 01), bo oznaczony jest MF 16.
Marsjanin
jagular
2017-01-19 19:35:43 UTC
Post by Marsjanin
Post by jagular
[...]
Dzięki wielkie, to pewnie będzie to samo. Wąsko tam trochę i jak ktoś
nie popatrzy, szczególnie z lekuchno zamglonym wzrokiem ;-) to może się
tam wrąbać ...

---
Jagular
Marsjanin
2017-01-19 21:25:07 UTC
Dzięki wielkie, to pewnie będzie to samo. Wąsko tam trochę i jak
ktoś nie popatrzy, szczególnie z lekuchno zamglonym wzrokiem ;-) to
może się tam wrąbać ...
W międzyczasie się podszkoliłem, ten nasz to będzie MF 22. Pewnie to
przejście będzie podobne… Bardziej mnie interesuje niski człon, bo te
drzwi najnormalniej będą przeszkadzać wózkom. Ale zobaczymy. Swoją
drogą, w Helmutach też to nieco zaskakuje… Wchodzisz po schodach, krok
do przodu a tam schody w dół. :)
Marsjanin