Takie tam
Grzexs
2017-04-23 18:17:40 UTC
Takie tam… Humor rosyjski, tramwajowy, antyfeministyczny…

<http://www.wiocha.pl/1433252,Trzy-kobiety-probuja-polaczyc-wagony-tramwajow>
= <http://gg.gg/tkppsk>

Grzexs
HF5BS
2017-04-23 20:51:51 UTC
Użytkownik "Grzexs" <***@ussun-to-go2.pl> napisał w wiadomości
> Takie tam… Humor rosyjski, tramwajowy, antyfeministyczny…
>
> <http://www.wiocha.pl/1433252,Trzy-kobiety-probuja-polaczyc-wagony-tramwajow>
> = <http://gg.gg/tkppsk>

Hmm... z jakiegoś powodu, na żadnej z przeglądarek (stara i nowa opera, WIE
8.0, Fx, ASZB - z pakietu Avast, podobna do nowej Opery, oraz Vivaldi) nie
odpala filmu, mimo wyłączenia blokady reklam. Na ASZB pojawia się jedynie
pierwsza klatka filmu i kicha...) Reszta to w ogóle ciemny odtwarzacz i nic.
Inne filmy z Wiochy też nie jadą.
Jeszcze będę próbować.

--
I śmiech niekiedy może być nauką,
Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)
(C) bp. Ignacy Krasicki "Monachomachia V"
HF5BS
2017-04-23 21:24:04 UTC
Użytkownik "HF5BS" <***@t.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jedynie pierwsza klatka filmu i kicha...) Reszta to w ogóle ciemny
> odtwarzacz i nic. Inne filmy z Wiochy też nie jadą.

Pod Mint-em też nie chciało, ale znalazłem ten filmik na Wykopie i bangla:
http://www.wykop.pl/link/3709191/gdy-trzy-kobiety-probuja-polaczyc-wagony-tramwajow/
na CDA:
http://www.cda.pl/video/1373789b2
albo od razu na Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=6BSEVb0ZeUY
(wbrew szumowi, bez dźwięku)

W sumie widać, że to właśnie blondyna wykazała się resztkami rozumu...

Pan Srocz
2017-04-24 06:02:02 UTC
недеља, 23. април 2017. 23.23.57 UTC+2, HF5BS је написао/ла:

Znając Rosję i ich stan techniczny wagonów to ten wagon po prostu tak szarpie i nie da się nim podjechać za centometr. Rosyjskie babeczki naprawdę dają radę sobie w tych zawodach.
HF5BS
2017-04-24 09:59:54 UTC
Użytkownik "Pan Srocz" <***@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

> szarpie
> i nie da się nim podjechać za centometr. Rosyjskie babeczki naprawdę

Ależ wcale nie chcemy kobitom odmawiać umiejętności. Ja jednakże nie mogłem
się oprzeć wrażeniu, że akurat wtedy, ich myślenie (poza blondyną), zrobiło
sobie przerwę, albo mialo złe samopoczucie. Ewidentnie NIE kombinowały, jak
ma im ta laga trafić w zaczep. Ale blondyna w końcu ruszyła zwojami i jakoś
to się udało. Ja bym jakoś tak to zrobił, żeby czy to ręcznie, czy choćby
wspomóc się nawet zwiniętą gazetą nakierować oczko na zaczep, podjechać
najwolniej, jak się da (choc szarpnięcia nie wykluczam) i wtedy, jak oczko
wejdzie na miejsce, włożyć klin i na szopę.
Ale tak, jak pisałem, to było wrażenie takie. Mimo wszystko, za dużo razy
widziałem "myślenie blondynki", u facetów zresztą również, by taką sytuację
przyjmować jako wyjątkowo pechowy wyjątek.
O, coś mam... https://www.youtube.com/watch?v=c9qijiuMDhI
Choć to egzamin na prawko, ale... parę podobieństw mi się nasuwa.
Oby z tymi tramami byl to tylko pechowy dzień, a nie brak umiejętności.