Berlin tram
Christian - pTn
2016-10-26 05:34:20 UTC
see: http://public-transport.net/tram/Berlin/Berlin16/

Berlin, Germany’s capital is modernizing it’s tram fleet. Most of the ordered 189 Flexity Berlin trams run already on the tracks of Berlin. But they are also celebrating: in September 40 years of Tatra tram, i.a. with a tram in a new livery looking like 1976 …
HF5BS
2016-10-27 11:46:07 UTC
U?ytkownik "Christian - pTn" <***@gmail.com> napisa? w wiadomo?ci news:faae48d2-07c3-492c-a1be-***@googlegroups.com...
[...]

==========

Hehe, jak widzę taki obrazek:
http://public-transport.net/tram/Berlin/Berlin16/KT4D/slides/8954_15.html
i taki:
https://www.travelblog.org/Photos/5431954
to mimo oczywistych różnic, jednak świat wydaje mi się mały :)
Krystian dobrą robote robi :)
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"
Marsjanin
2016-10-27 22:46:39 UTC
Post by HF5BS
mimo oczywistych różnic, jednak świat wydaje mi się mały :)
A Konstal 13N na czym były wzorowane, jak nie na Tatrach czeskich… I
nawet nie ma co pisać, że wszystko, co z Bloku Wschodniego było
kopiowane, bo co z tego, że nasza Warszawa była wzorowana na
radzieckiej Pobiedzie, jak ta Pobieda wygląda jak… No właśnie,
Wikipedia podaje jako pierwowzór niemieckiego Opla Kapitäna. Owszem,
podobny – ale zdaje mi się, że widziałem na wielu starych filmach
amerykańskich auta o wiele bardziej przypominające Warszawę (i
Pobiedę) niż Opel.
Marsjanin
HF5BS
2016-10-28 08:23:00 UTC
Post by Marsjanin
Post by HF5BS
mimo oczywistych różnic, jednak świat wydaje mi się mały :)
A Konstal 13N na czym były wzorowane, jak nie na Tatrach czeskich… I
nawet nie ma co pisać, że wszystko, co z Bloku Wschodniego było
Można by się posunąć do stwierdzenia, że wszyscy rżnęli wszystkich i
wszystko.
Jeszcze pamiętam, z dawnych czasów, chyba jakąś kronikę, gdzie lektor mało
się pardon le mot, nie posrał z zachwytu, jak mówił, że coś tam coś tam...
na licencji RADZIECKIEJ. Może w innej deklinacji i koniugacji, ale slowo
"radziecki" było bardzo wyeksponowane.
Post by Marsjanin
[...]
Jako i ja... Czasem miewam wtedy wrażenie, że nie tylko Wielcy Bracia
posuwali się do rżnięcia.
W sumie, najbardziej zależy mi na tym, aby przy tej okazji czegoś nie
spieprzyć.
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"
jagular
2016-10-28 18:16:41 UTC
Post by Marsjanin
Post by HF5BS
[...]
Opel już w roku 1929 stał się własnością General Motors.

---
Jagular