Wykolejenie Poznań
Marsjanin
2015-07-25 18:52:32 UTC
http://epoznan.pl/news-news-59621-Most_Teatralny_wykolejenie_tramwaju

Tramwaj wykoleił się w Poznaniu na Roosevelta. Piszą, że tramwaje
skierowano objazdem przez dolny odcinek PST. Tymczasem pętla na os.
Sobieskiego jest już zamknięta.

Ktoś rozumie i może wytłumaczyć?
Marsjanin
lukk
2015-07-26 12:24:13 UTC
Post by Marsjanin
[...]
Wykolejenie miało miejsce w piątek, gdy trasa PST jeszcze działała, a
nie było dojazdu na Piątkowską, Połabską, Wilczak. Wystarczy czytać ze
zrozumieniem ;)
--
pzdr
lukk
Marsjanin
2015-07-28 23:30:34 UTC
Post by lukk
Wykolejenie miało miejsce w piątek, gdy trasa PST jeszcze działała, a
nie było dojazdu na Piątkowską, Połabską, Wilczak. Wystarczy czytać ze
zrozumieniem ;)
No faktycznie, jakoś tak mi się zdawało, że właśnie powinni byli już
zamykać PST wtenczas, a tu jeszcze ostatni dzień się trafił. Sorry za
zamieszanie.

Notabene teraz to dopiero jest szopka, zwłaszcza, że pasażerowie zmuszeni
są za karę, że jadą dłużej i w większym ścisku, płacić z tPortmonetki
więcej (bo na trasie autobusu jest więcej przystanków).

Przypomina mi to wizytę w pewnym fastfoodzie, skądinąd smacznym, gdzie do
hamburgera w promocyjnej cenie 4,90 dawali zestaw frytki plus surówka.
Niestety surówka im się skończyła, a biorąc tylko frytki (5 zł) musiałbym
zapłacić 10 groszy kary za to, że surówka im się skończyła…
Marsjanin
lukk
2015-07-29 12:55:51 UTC
Post by Marsjanin
Notabene teraz to dopiero jest szopka, zwłaszcza, że pasażerowie zmuszeni
są za karę, że jadą dłużej i w większym ścisku, płacić z tPortmonetki
więcej (bo na trasie autobusu jest więcej przystanków).
Idea była słuszna - chciano zwiększyć dostępność autobusu. Tu
szczególnie jaskrawo ujawniła się wada taryfy przystankowej. Zastanawiam
się tylko, czy nie było możliwości rozwiązania tego problemu w systemie,
tak aby opłata była naliczana z "pominięciem" dodatkowego przystanku.
Wówczas wilk byłby syty i owca cała.
--
pzdr
lukk
Marsjanin
2015-08-11 23:13:28 UTC
Zastanawiam się tylko, czy nie było możliwości rozwiązania tego
problemu w systemie, tak aby opłata była naliczana z "pominięciem"
dodatkowego przystanku. Wówczas wilk byłby syty i owca cała.
Technicznie na pewno możliwość była.

Tyle tylko, że za całość odpowiada firma-krzak, która nie potrafiła
poprawnie obliczyć zasilania głównego serwera, gdy uruchamiała usługę.
Marsjanin
lukk
2015-08-12 06:14:25 UTC
Post by Marsjanin
[...]
Czyli czkawką odbija nam się cena, jako główne kryterium przetargu...
--
pzdr
lukk