[fotorel] Kaliningrad
Christian - pTn
2016-01-17 06:42:19 UTC
Some pics from the tramway in Kaliningrad, where now is some hope that new trams will arrive and also the fleet should be modernised can be found here:

http://public-transport.net/tram/Kaliningrad/

The pics are from 2010 when the (now, 2016) last remaning line, was in parts completely modernised and line 1 was still in service.
ACMM-033
2016-01-20 13:03:56 UTC
Post by Christian - pTn
[...]
Fajne fotki, te szyny, waskotorowe jak widze? takie biedne, oj, przydalby
sie remont torowisk. Tramwaje tez by warto odswiezyc, troche to osobliwie
wyglada, jak farba odlazi, jak z pól wieku nie malowanej lamperii...
Potencjal miasta raczej sredni, ale do wykorzystania, kasy na to trza, a tam
chyba nie bardzo?
Nawet widac, jak rozwiazali skrzyzowania tramwaj-trolejbus, prosto i mam
nadzieje, skutecznie?
Tranvia fermata
Grzexs
2016-01-21 00:47:14 UTC
Post by ACMM-033
[...]
Ale pantografy to mają chyba jedyne w swoim rodzaju – ewenement na skalę
światową. :)
Grzexs
ACMM-033
2016-01-21 09:56:00 UTC
Post by Grzexs
Post by ACMM-033
Nawet widac, jak rozwiazali skrzyzowania tramwaj-trolejbus, prosto i mam
nadzieje, skutecznie?
Ale pantografy to mają chyba jedyne w swoim rodzaju – ewenement na skalę
światową. :)
... Choć ja... "Ja już ją gdzieś widziałem", nie mogę sie takiemu wrażeniu
oprzeć, gdzieś na wschód od .pl...
--
Jechały dwa tramwaje, jeden pojechał w lewo, drugi był czerwony.