[GOP] Nocna podróż bez spalin
Tomasz Ozon
2015-04-07 12:45:52 UTC
Nocna podróż bez spalin 11-12 kwietnia - czy są dostępne jakieś szczegóły?
Tutaj nie ma nic w sumie: http://www.kmtm.org.pl/index.php?what=imprezy

pozdr
TO3
Maciej Makula
2015-04-07 16:10:44 UTC
Post by Tomasz Ozon
[...]
http://www.kmtm.org.pl/index.php?what=news%2Fnpbs18

pozdrawiam
eMeM
Kolejoman
2015-04-08 10:01:14 UTC
Post by Maciej Makula
Post by Tomasz Ozon
Nocna podróż bez spalin 11-12 kwietnia - czy są dostępne jakieś szczegóły?
Tutaj nie ma nic w sumie: http://www.kmtm.org.pl/index.php?what=imprezy
http://www.kmtm.org.pl/index.php?what=news%2Fnpbs18
Ja się wybieram. :) Wracać będę GWARKIEM o 5:00 z Katowic.

Pozdr.
Grzesiek
Tomasz Ozon
2015-04-09 08:59:05 UTC
Post by Kolejoman
Ja się wybieram. :) Wracać będę GWARKIEM o 5:00 z Katowic.
Skoro plan jest na Zagłębie to ja też powinienem być. Natomiast chyba autem,
bo dojazd słabo mi pasuje.

pozdr
TO3