Poznań trójskład Enek na Gwarnej
The dude
2014-07-13 12:09:51 UTC
Wczoraj wieczorem widziałem na ulicy Gwarnej trójskład Enek, to samo w
sobie jest oryginalne, ale skręcili w prawo w Święty Marcin!?
Gdzie ten tramwaj dalej pojechał skoro most uniwersytecki jest
rozgrzebany, a brak skrętu w Towarową? Mógłby mi ktoś to wyjaśnić?
Nie byłem pijany...
Marsjanin
2014-07-14 21:40:27 UTC
Post by The dude
[...]
Do dziury, na wieczny spoczynek pod Kaponierą?… :D

Nie wiem, pewnie pod zamek i tyle. Bo cofanie w Towarową to chyba
troszkę przerost formy nad treścią. A nie cofali za chwilę? Może po
prostu była potrzeba przepuszczenia jakiegoś składu za nimi.
Marsjanin