[fotorel] 45 lat MZK Kędzierzyn-Koźle
Kolejoman
2014-05-11 19:11:32 UTC

10.05.2014.

1 maja 2014 minęła 45. rocznica uruchomienia komunikacji miejskiej w
Kędzierzynie-Koźlu. Z tej okazji MZK zorganizowało w dniu 10 maja imprezę.
Pełna jej nazwa to "45 lat MZK na rockowo", ponieważ główną atrakcją były
koncerty zespołów rockowych. Plakat imprezy zapowiadał także możliwość
obejrzenia zabytkowych pojazdów z Muzeum Motoryzacji i Techniki w Otrębusach
pod Warszawą i głównie z tego powodu wybrałem się na zajezdnię, która
znajduje się na moim osiedlu. Zabytkowymi pojazdami okazały się londyński
autobus piętrowy oraz gimbus. Pojazdy zabierały chętnych i wykonywały
krótkie przejażdżki (gimbus po Śródmieściu, a piętrowy po Pogorzelcu).
Podczas jazdy oba pojazdy były "eskortowane" przez motocyklistów. O
możliwości przejażdżki na plakatach nie informowano, więc jako, że
przyszedłem zbyt późno nie załapałem się już na gimbusa, ale udało się na
jeden z ostatnich kursów piętrowego. Był także wystawiony holownik,
symulator jazdy autobusem oraz dachowania, Solaris InterUrbino, 4 Solarisy
Urbino 12, których tablice tworzyły nazwę imprezy oraz piąty z reklamą
imprezy, który już od jakiegoś czasu jeździł po mieście, a także motocykle
grupy Troopers of Highways. Można było również oddać krew w specjalnym
autokarze.

Fotorelacja: www.kolejomania.rail.pl/45mzk.html

Pozdr.
Grzesiek
Pan Srocz
2014-05-12 07:52:34 UTC
Post by Kolejoman
Fotorelacja: www.kolejomania.rail.pl/45mzk.html
Pozdr.
Grzesiek
Otwieram zdjęcia "zabytkowe pojazdy" a tam Passat!

TYpowy Mirek byłby dumny!